Ініцыятыва па стварэнні інклюзіўнага прадпрыемства ў Хойніках па вытворчасці абсмаленай кавы з’яўляецца прыкладам спалучэння сацыяльнай адказнасці і інавацыйнага прадпрымальніцтва. Яе галоўная мэта – навучанне і працаўладкаванне людзей з інваліднасцю Хойніцкага раёна ў кававым бізнесе. Ініцыятарам ініцыятывы выступіла Хойніцкая раённая арганізацыя грамадскага аб’яднання «Рэспубліканская асацыяцыя інвалідаў-калясачнікаў» пры падтрымцы нацыянальных і мясцовых органаў улады, міжнародных арганізацый, прыватных прадпрыемстваў і грамадскіх аб’яднанняў, СМІ.
Рэгіён рэалізацыі ініцыятывы
г. Хойнікі, Хойніцкі раён, Гомельская вобласць
Тэмы ўстойлівага развіцця
Сацыяльнае развіццё Эканамічнае развіццё і рост Тэхналогіі і інавацыі
Змест дзейнасці
Дзейнасць ініцыятывы накіравана на прыцягненне жыхароў раёна, кавярняў і рэстаранаў, кампаній, якія шукаюць кавы для офіса або ў якасці падарункаў, а таксама на кававых энтузіястаў, якія жадаюць даследаваць новыя густы дома. Яна пашырае веды і цікавасць да кававай культуры сярод мясцовага насельніцтва, падаючы доступ да высакаякаснай кавы з розных куткоў свету.
Поспех ініцыятывы ўключала наступныя ключавыя крокі:
Ініцыятыва па вытворчасці кавы сутыкаецца з некалькімі ключавымі выклікамі ў сваёй дзейнасці. Адной з галоўных задач з’яўляецца распрацоўка і рэалізацыя эфектыўнай стратэгіі лічбавага маркетынгу для павышэння анлайн-прысутнасці кампаніі. Акрамя таго, назіраецца супраціўленне бізнес-супольнасці ў адносінах да магчымасцей людзей з інваліднасцю, успрымання іх як раўнапраўных партнёраў. Гэта патрабуе дадатковых намаганняў праз правядзенне інфармацыйных кампаній, накіраваных на дэманстрацыю поспехаў і прафесіяналізму, падкрэсленне значнасці ўкладу інклюзіўнага прадпрыемства ў стварэнне унікальнага і якаснага прадукта.
Вынікі і ўплыў ініцыятывы
Ініцыятыва прывяла да стварэння трох працоўных месцаў для людзей з інваліднасцю, даказаўшы, што фізічныя абмежаванні могуць стаць пачаткам новых магчымасцей і перспектыў для росту.
Прапанова унікальных сартоў і брэндаў кавы з розных краін свету прыцягнула ўвагу як мясцовых жыхароў, так і наведвальнікаў рэгіёну, умацоўваючы пазіцыі кампаніі на рынку і стымулюючы цікавасць да высакаякаснай кавы.
Распрацоўка ўласнага брэнда зрабіла прадукцыю вядомай як на мясцовым, так і на шырэйшых рынках.
Источники информации:
КАРТА САЙТА