Лічбавае прадпрымальніцтва для кандытарскай выпечкі - Мэты ўстойлівага развіцця у Беларусі
Лічбавае прадпрымальніцтва для кандытарскай выпечкі
12 красавіка 2024
Мэты ўстойлівага развіцця
Кароткае апісанне

Ініцыятыва шматдзетнай маці Мілы Малой дэманструе, як з дапамогай творчага падыходу, мэтанакіраванасці і актыўнага выкарыстання лічбавых тэхналогій можна дасягнуць поспехаў у кандытарскай справе.

Міла Малая спецыялізуецца на стварэнні ўнікальных і крэатыўна упрыгожаных кандытарскіх вырабаў, уключаючы тарты на замову з асаблівай увагай да дэталяў. Уся прадукцыя адрозніваецца індывідуальным падыходам да дызайну і тэматыкі. Тым не менш, абмежаваны попыт не дазваляе дынамічна разьвівацца яе справе.

Падрабязнае апісанне

    Рэгіён рэалізацыі ініцыятывы

    г. Хойнікі, Хойніцкі раён, Гомельская вобласць

    Тэмы ўстойлівага развіцця

    Сацыяльнае развіццё
    Эканамічнае развіццё і рост
    Тэхналогіі і інавацыі

    Змест дзейнасці

    Дзякуючы сучасным інструментам электроннай камерцыі, такім як сацыяльныя сеткі і маркетплэйсы, у Мілы з’явілася магчымасць пашырыць любімы занятак. Удзел у конкурсе мясцовых ініцыятыў па паскарэнні ўстойлівага развіцця, якая стартавала ў Хойніцкім і Брагінскім раёнах, дазволіла навучыцца новым метадам прасоўвання ў сацыяльных сетках і павялічыць пазнавальнасць свайго брэнда.

    Поспех ініцыятывы ўключала наступныя ключавыя крокі:

    • Распрацоўка лічбавай стратэгіі прасоўвання ў сацсетках. Фарміраванне ключавых паведамленняў, планаванне публікацый і настройка таргетаванай рэкламы.
    • Інтэграцыя ў сацыяльныя сеткі. Анлайн-прысутнасць і рэгулярнае абнаўленне кантэнту ў сацыяльных медыя праз публікацыю якасных фота, відэа аб прадукцыі і апавяданнях аб працэсе яе стварэння.
    • Распрацоўка персанальнага брэнда «Мама Міла выпякае». Засяроджванне на хатняй утульнасці, майстэрстве і высокай якасці прадукцыі як на ключавых элементах брэнда.
    • Узаемадзеянне з аўдыторыяй. Актыўныя зносіны з падпісчыкамі і кліентамі праз сацыяльныя сеткі і іншыя каналы камунікацыі. Фарміраванне лаяльнай супольнасці вакол брэнда для стымулявання паўторных продажаў.
    • Сацыяльная актыўнасць і ўклад у супольнасць. Удзел у жыцці мясцовай супольнасці праз правядзенне майстар-класаў па выпечцы для дзяцей і бацькоў, правядзенне промакампаній «Бясплатны пернік ад Мамы Мілы» і іншых сацыяльных мерапрыемстваў.
    • Лічбавае партнёрства. Усе этапы вытворчасці, ад падрыхтоўкі цеста да дэкарыравання, Міла выконвае самастойна. Для распрацоўкі дызайну тартоў яна вядзе анлайн-супрацоўніцтва, працуючы ў партнёрстве з прафесійным мастаком.

    Вынікі і ўплыў ініцыятывы

    Паляпшэнне анлайн-пазіцыянавання і пазнавальнасці брэнда «Мама Міла выпякае» прывяло да росту цікавасці ў сацыяльных сетках, павялічыўшы колькасць праглядаў відэа на старонцы ў Instagram з 200 да 7000 і пашырыўшы кліенцкую базу.

    Акцэнт на хатнім камфорце, майстэрстве і высокай якасці прадукцыі сфарміраваў у спажыўцоў трывалую асацыяцыю брэнда з клопатам і індывідуальным падыходам.

    Сярод найбліжэйшых планаў – арганізацыя інтэрактыўных майстар-класаў для дзяцей з інваліднасцю. У доўгатэрміновай перспектыве Міла імкнецца запусціць ментарскую праграму і стварыць сацыяльную арт-прастору для абмену ведамі і вопытам з іншымі прадпрымальніцамі.

     

    Источники информации:

    1. undp.org
    2. instagram
    3. undp.org

КАРТА САЙТА