Задачы:
4.1 Да 2030 года забяспечыць, каб усе дзяўчынкі і хлопчыкі завяршалі атрыманне бясплатнай, раўнапраўнай і якаснай пачатковай і сярэдняй адукацыі, якая дазваляе дамагчыся запатрабаваных і эфектыўных вынікаў навучання
4.2 Да 2030 года забяспечыць, каб усе дзяўчынкі і хлопчыкі мелі доступ да якасных сістэм развіцця, догляду і дашкольнага навучання дзяцей малодшага ўзросту, з тым каб яны былі гатовыя да атрымання пачатковай адукацыі
4.3 Да 2030 года забяспечыць для ўсіх жанчын і мужчын роўны доступ да недарагой і якаснай прафесійна-тэхнічнай і вышэйшай адукацыі, у тым ліку універсітэцкай адукацыі
4.4 Да 2030 года істотна павялічыць колькасць маладых і дарослых людзей, якія валодаюць запатрабаванымі навыкамі, у тым ліку прафесіянальна-тэхнічнымі навыкамі, для працаўладкавання, атрымання годнай працы і заняткаў прадпрымальніцкай дзейнасцю
4.5 Да 2030 года ліквідаваць гендарную няроўнасць у сферы адукацыі і забяспечыць роўны доступ да адукацыі і прафесійна-тэхнічнай падрыхтоўкі ўсіх узроўняў для уразлівых груп насельніцтва, у тым ліку інвалідаў, прадстаўнікоў карэнных народаў і дзяцей, якія знаходзяцца ва ўразлівым становішчы
4.6 Да 2030 забяспечыць, каб усе маладыя людзі і значная доля дарослага насельніцтва, як мужчын, так і жанчын, умелі чытаць, пісаць і лічыць
4.7 Да 2030 года забяспечыць, каб усе навучэнцы набывалі веды і навыкі, неабходныя для садзейнічання ўстойліваму развіццю, у тым ліку з дапамогай навучання па пытаннях устойлівага развіцця і ўстойлівага ладу жыцця, правоў чалавека, гендарнай роўнасці, прапаганды культуры міру і ненасілля, грамадзянства свету і ўсведамлення каштоўнасці культурнай разнастайнасці і ўкладу культуры ва ўстойлівае развіццё
4.a Ствараць і ўдасканальваць навучальныя ўстановы, якія ўлічваюць інтарэсы дзяцей, асаблівыя патрэбы інвалідаў і гендарныя аспекты, і забяспечыць бяспечнае, свабоднае ад гвалту і сацыяльных бар’ераў і эфектыўнае асяроддзе навучання для ўсіх
4.b Да 2020 года значна павялічыць ва ўсім свеце колькасць стыпендый, якія прадстаўляюцца краінам, якія развіваюцца, асабліва найменш развітым краінам, малым астраўным дзяржавам, якія развіваюццца, і афрыканскім краінам, для атрымання вышэйшай адукацыі, уключаючы прафесіянальна-тэхнічную адукацыю і навучанне па пытаннях інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій, тэхнічныя, інжынерныя і навуковыя праграмы, у развітых краінах і іншых краінах, якія развіваюцца
4.c Да 2030 года значна павялічыць колькасць кваліфікаваных настаўнікаў, у тым ліку з дапамогай міжнароднага супрацоўніцтва ў падрыхтоўцы настаўнікаў у краінах, якія развіваюцца, асабліва ў найменш развітых краінах і малых астраўных дзяржавах, якія развіваюцца.
КАРТА САЙТА